Life style - inspirace pro každého


Blog

27.04.2012 06:31

Ivana Mentlová - kolekce jaro/léto 2012

Česká návrhářka představuje novou kolekci na jaro-léto 2012. Kolekce se nese v rockovém duchu s inspirací 60.léty a érou hippies. V kolekci převládají kožené modely v černé, modré, šedé. khaki a koňakové barvě, které nepostrádají ženskost. Nechybí ani hedvábný šifon, madeira, modrý a černý denim, úpletové topy s vsadkami z hadí kůže, korzetové šaty či široké nohavice.

Tváří této kolekce je modelka českého původu Greta Slezáková.

Šaty: Ivana Mentlová
Fotograf: Matúš Tóth
Modelka: Greta Slezáková

 

 

Tváří loňské kolekce byla Taťána Kuchařová, video ze zákulisí focení letní kolekce můžete shlédnout zde:

 

 

Zdroje:

www.ivanamentlova.com/

www.youtube.com

—————

26.04.2012 05:05

Skrze Pálavu netradičně

Chtěli by jste si projet Pálavský okruh a zrovna nemáte chuť sednout na kolo, můžete zkusit absolvovat tento výlet netradične v parním vlaku. Dne 12.5. v 9:30 vyjede z brněnského nádraží vlak vedený parní lokomotivou 475.101 "Šlechtična", který bude dále pokračovat do Mikulova, Valtic a Lednice. Vlak bude složen z historických vozů a zavazadlového vozu pro přepravu jízdních kol. Chybět nebude ani bufetový vůz s nabídkou jihomoravských vín.

Rozhodně je to ideální výlet pro rodiny s dětmi, které jistě kouřící lokomotiva nadchne.

Jízdenky si můžete zakoupit již teď v ČD centru Brno hl. nádraží, nebo přímo u vlaku (tam proběhne doprodej zbývajících jízdenek).

Přesný jízdní řád a další informace naleznete zde.

 

Autor: SŠ

—————

17.04.2012 07:59

Výstava s vůní čokolády

Do 6. května 2012 máte jedinečnou příležitost navštívit výstavu "Sladký život s čokoládou" - historie a současnost sladké pochoutky. Výstava se koná v prostorách kláštera Ostrov na Karlovarsku.

Exponáty pocházejí většinou z 19. nebo počátku 20. století, kdy byla doba největšího rozmachu cukráren a kaváren, jejichž majitelé lákali zákazníky svými specialitami. Kromě exponátů představujícími historii návštěvníci uvidí ukázky cukrárenské praxe žáků a idylu interiéru hotelové cukrárny. Čokoládové pralinky z výrobny Koruna Pralines v Ostrově můžete nejprve ochutnat a poté také zakoupit přímo na výstavě, tím určitě potešíte i děti, které většinou na výstavy nerady chodí.

Výstava se uskutečnila za výrazné podpory ostrovské výrobny belgických pralinek KORUNA PRALINES.

 

 

Kontakty a zdroje:

Dům kultury Ostrov

 

Autor: SŠ

—————

03.04.2012 08:51

Business móda, etiketa při obchodním jednání

Business móda pro ženy a muže, business etiketa to bylo hlavním tématem přátelského setkání, které pořádala regionální kancelář Moravské asociace podnikatelek a manažerek (MAPM) ve spolupráci s oděvním družstvem Moděva. Na akci, která se konala 23.3.2012 v prostorách stavební firmy D.I.S., se sešlo téměř 70 účastníků.

Večerem provázela  předsedkyně RK Brno MAPM Pavlína Langerová. Po milém přivítání panem Richardem Langem, ředitelem firmy D.I.S, dostala slovo paní Markéta Bořilová, manažerka oděvního družstva Moděva, která na praktických příkladech ukázala oděvy vhodné pro business jednání, shrnula pravidla v oblékání a význam barev  v business módě. Následovalo představení šperků od amerického návrháře Kennetha Jay Lanea, paní Simonou Šmídovou a doporučení jak šperky s business módou kombinovat.

Poté paní Pavlína Langerová zdůraznila jak důležitý je první dojem při obchodním jednání, jak nejlépe při jednání zapůsobit, pravidla etikety v jednání a také příklady jak se vyhnout případnému faux pas při jednání s klientem nebo obchodním partnerem.

Pan Petr Lustig z agentury Creative Communication, osvětlil pojem „Corporate Identity“ a zmínil důležitost jednotného firemního designu při prezentaci nabízeného produktu svému okolí a zákazníkům.

Prezentace zakončil pan Lukáš Kylián, který dal přítomným pár rad jak postupovat při podávání vína při příležitostech  spojených s obchodem.

Celý večer probíhal ve velmi přátelské a uvolněné atmosféře. Všichni přítomní si měli možnost prohlédnout a vyzkoušet oděvy z Moděvy a také šperky Kenneth Jay Lane, dále mohli ochutnat víno ze šlechtitelské stanice AMPELOS Znojmo a pochutnat si na rautu, na jehož přípravě se podílel i ředitel firmy D.I.S pan Richard Lang. Členky RK MAPM si navíc odnesly malý dárek.  

 

 

Celou galerii fotografií si můžete prohlédnout zde.

Kontakty:

 

Autor: SŠ

—————

28.03.2012 14:18

Pietro Brunelli Milano - luxusní nejen těhotenská móda

Tato luxusní značka představila aktuální kolekci jaro/léto. Vzbudila pozornost především díky lehkosti a vzdušnosti a využití pestrých barev a akvarelových potisků. Kolekce zahrnuje precizně zpracované šaty, ale i šortky a tuniky a celou škálu pohodlných overalů, určených nejen pro těhotné ženy.

Stejnojmenný pražský butik nabízí také kolekci kabelek a tašek pro maminky Il tutto a Melobaly.

 

Oficiální stránky značky Pietro Brunelli najdete zde.

—————

24.03.2012 19:55

LUSH - čerstvá kosmetika z Británie

Britská kosmetická firma LUSH se nachází už i v Česku. Její pestrá nabídka ručně vyráběných ekologických produktů péče o tělo a obličej potěší nejen nezvyklými a originálními  vůněmi a barvami, ale i tvary.

Produkty do koupele a sprchy, jsou jako tzv. balistky (rozpustné šumivé voňavé koule) nebo ručně krájená mýdla mají v jarní sezóně např. tvary ovoce, zeleniny nebo velikonočních sladkostí.

Prodejny LUSH najdete v Pražském obchodním centru Palladium, nebo si produkty LUSH můžete objednat na internetu, sice budete muset vybírat pouze očima a né podle vůně, zato se o to více budete těšit na voňavý balíček.

 

 

Více informací naleznete na: www.lush.cz

 

Autor: SŠ

—————

21.03.2012 22:26

Jak si správně vybrat kosmetiku z nepřeberné nabídky aneb Beze mne si kosmetiku nekupujte; Paula Begoun

Také nevíte jak a co si vlastně vybrat z nepřeberného množství kosmetických výrobků nabízených na každém rohu? Nejste sami. Paula Begoun je autorkou mnoha bestsellerů zabývajících se právě touto tematikou a její knihy po mnoho let účinně pomáhají všem zorientovat se v nabídce kosmetiky nejen na našem trhu.


Autorka sama není lékařkou ani vědkyní, ale je to člověk, který celý život pracuje s kosmetikou jako profesionální vizážistka a kosmetička. Její celoživotní snahou je nahlédnout za oponu blýskavé mašinerie reklamy a zisků kosmetických gigantů a odhalit zákazníkům skutečně účinné výrobky a jejich správné použití.
Kniha nazvaná „Kosmetická Bible“ velice čtivou a přehlednou formou podává souhrnný návod jak vybírat kosmetiku tak, aby pokožku zbytečně nedráždila. Autorka v knize rovněž odhaluje, které kosmetické výrobky obsahují skutečně účinnou ochranu proti slunečnímu záření nebo že spousta hydratace může být v mnoha případech na škodu. Najdete zde také rady jak účinně nanášet make-up tak, aby skutečně celý den držel a přitom nebylo výrazně viditelné, že k jeho použití vůbec došlo. Máte-li problematickou pleť, jsou tu pro vás ověřené typy jak se zbavit akné jednou pro vždy.
Bez ohledu na to jaký typ pleti máte, kniha nabízí snadné návody jak jednotlivé typy rozpoznat a způsoby, jak o tu kterou pleť nejlépe pečovat. Právě jednoduchost, kterou autorka v péči o pleť nabízí, je skutečně průlomová a to zejména díky kombinaci s vysokou účinností.

Pokud vás snad kniha zaujme natolik, že zatoužíte po přehledném průvodci kosmetickými výrobky, je zde ještě druhá autorčina kniha nazvaná „Beze mne ke kosmetickému pultu nechoďte“.
Tento průvodce kosmetickými výrobky uvádí obrovské množství kosmetických přípravků v přehledném seznamu rozděleném podle výrobců. Každý kosmetický výrobek dostal od autorky jednoho ze tří smajlíků – usměvavého, neutrálního a zamračeného. Snadno se tedy zorientujete a odhalíte, jestli ten či onen výrobek je skutečně účinný anebo je to jen další z mnoha co vám skončí na polici jako lapač prachu. V mnoha případech autorka také uvedla souhrnné informace o konkrétních výrobcích a obecné účinnosti všech výrobků toho kterého výrobce.
Vedle tohoto přehledu zde ještě najdete rozdělení výrobků podle jednotlivých typů pleti do seznamů tak, abyste nejen při nákupu nemuseli složitě listovat v knize.
Paula Begoun je jednou z nejúspěšnějších profesionálních vizážistek v celých Spojených Státech Amerických a její neutuchající snaha umožnit snadnější orientaci v kosmetice přináší svoje ovoce. Jmenované knihy jsou jen dvě z mnoha úspěšně publikovaných. Z těch dalších jmenujme alespoň „Beze mne nechoďte pro přípravky na vlasy“ ve které se Paula zaměřila na vlasovou kosmetiku. Autorka má rovněž dostupné internetové stránky, jejichž návštěvnost mluví sama za sebe.


Přeložila a vypracovala z anglického originálu „THE BEAUTY BIBLE“ a „DON´T GO TO THE COSMETIC COUNTER WITHOUT ME“, Paula Begoun, BEGINNING PRESS, 1997-8
Dagmar Rosenberg©
 

Jakékoli další šíření tohoto článku je porušením zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském a právech souvisejících s právem autorským. Bez předchozího písemného souhlasu autora je zakázána jakákoli další publikace, přetištění nebo distribuce článku či jeho části.

—————

20.03.2012 13:37

Kancelářský HUB, místo pro Vaše podnikání

Pracujete doma a ruší Vás při práci neumyté nádobí, neuklizené věci nebo prostě se doma nemůžete dostat do té správné pracovní nálady? Tak pokud bydlíte v Praze, máte štěstí. Můžete totiž navštívit Hub Praha - sdílené pracoviště. Hub je velký    sdílený pracovní prostor kombinující výhody profesionální kanceláře, internetové kavárny a podnikatelského inkubátoru. Pro práci na bázi coworkingu a pro setkávání v zasedacích místnostech, na baru nebo na terase využévají Hub nezávislí profesionálové, lidé na volné noze, začínající podnikatelé, zástupci firemní i neziskové sféry a všichni ti, kdo chtějí při práci získávat nové kontakty, podněty a příležitosti, setkávat se i v klidu pracovat. Hub Praha je součástí mezinárodní sítě s 30-ti Huby na všech kontinentech.

Prostě když potřebujete, příjdete a můžete hned pracovat. Nemusíte se starat o kopírku, tiskárnu nebo jestli máte kafe. Pokud potřebujete zorganizovat setkání více lidí, můžete si pronajmout jednu ze tří zasedacích místností třeba jen na dvě hodiny.

 

A dobrá zpráva pro mimopražské - páni Zdeněk Rudolský, Jakub Mareš, Petr Vítek a Petr Baše plánují otevřít Hub v Brně i Ostravě.

Více informací získáte zde: Hub Praha

—————

13.03.2012 17:50

Objevování a léčení neodhalených alergii u dětí a dospělých Doris Rapp, M. D.

V současné době odhadují lékaři zabývající se enviromentální medicínou, že asi 75 % populace trpí alergií a to zejména potravinovou. Většina z postižených si vůbec není vědoma skutečnosti, že jsou alergici. Netrpí totiž jednou z obvyklých forem alergie jako je atopický ekzém, astma či senná rýma. Koho by také napadlo, že nevrlost, hyperaktivita, deprese, zácpa, problémy s učením a spousta dalších zdravotních problémů může souviset s alergií.
Doktorka Rappová, lékařka zabývající se po mnoho let pediatrickou alergologii, podává ve své knize přehledný souhrn svých výzkumů aplikovaných v praxi. Jednoznačně zde dokazuje, že kromě jiných oblastí může alergie, a to zejména ta neodhalená, ovlivňovat inteligenci a učební výsledky ve škole.
Její výzkum ukazuje, že alergické dítě dokáže velice dramaticky reagovat jen několik minut po setkání s alergenem. Náhlé změny nálad, deprese, odpor k vykonání příkazu. Dítě reagující hyperaktivitou bude mít tendenci psát velká a výrazná písmena. Na druhé straně zuřivě reagující dítě má náhlou tendenci zničit vše ve svém okolí. Dítě se studijními problémy reaguje nenadálým poklesem inteligenčních schopností.
Nutno poznamenat že neodhalená alergie může rovněž být spojována s tak neočekávanými problémy jako jsou hypoglykémie, obezita nebo alkoholismus. Dr. Philpott při svém výzkumu zjistil, že u většiny dětí dojde při testování na alergen k rapidnímu poklesu krevního cukru a tím k hypoglykémiím. Rovněž tak zjistil, že velká část těchto dětí má obezní či alkoholické rodiče.
Podle doktorky Rappové je možné odhalit již v prenatálním stadiu alergické reakce. Budoucí alergici se projevují jako děti s větší tendencí ke kopání či škytání. Při svém výzkumu došla k závěru, že po podání alergeního jídla budoucí matce se nenarozené dítě začne nezvykle aktivně až agresivně chovat. Po narození je diagnostika jednoznačnější. Děti mohou alergen přejímat buď z mateřského mléka nebo sami při dýchání či s potravou. Jejich reakce jsou různé, od hyperaktivity a problémů se spaním až k dýchacím problémům, opruzeninám a ekzémům.
Doktorka Rappová dítě s podezřením na alergii nejprve podrobí standardním inteligenčním testům, aby stanovila tzv. výchozí bod. V další fázi jsou vyloučeny alergie klasické a v poslední fázi se přistoupí k tzv. eliminační dietě. Jedná se o dietu, která stanoví, kdy se které jídlo vypustí a kdy se nahradí jiným. Po každém nasazení „nového jídla se provede inteligenční test. Tato metoda byť zdlouhavá vykazuje značné výsledky, protože třeba při porovnávání kreseb dětí z různých fází vyšetření jsou viditelné podstatné rozdíly. Viz. Příloha.
Samozřejmě je jednoznačné, že teorie alergických reakcí není možno aplikovat na každé onemocnění a každé studijní neúspěchy. Přesto je nutno říci, že by stravovacím návykům a alergologii měla být věnována větší pozornost při diagnostikování problematických dětí a dospělých. Je pravděpodobné, že u některých by při správné dietě mohlo dojít k rapidnímu zlepšení.


Přeložila a vypracovala z anglického originálu „IS THIS YOUR CHILD?, Doris Rapp, QUILL, 1991“
Dagmar Rosenberg©
 

Jakékoli další šíření tohoto článku je porušením zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském a právech souvisejících s právem autorským. Bez předchozího písemného souhlasu autora je zakázána jakákoli další publikace, přetištění nebo distribuce článku či jeho části.

—————

13.03.2012 14:13

Kniha DIOR Couture - Patrick Demarchelier

Umělecký fotograf Patrick Demarchelier a pařížský módní dům Dior se spojili v retrospektivě Dior Haute Couture kolekcí. Kniha na 240ti stranách mapuje Dior od první přehlídky v roce 1947 až po rok 2011. Kniha obsahuje 120 černo-bílých a beravných fotografií. Modely navržené samotným Christianem Diorem a jeho pokračovateli Yves Saint Laurentem, Marcem Bohanem a Johnem Gallianem předvádějí modernitu a nadčasovost a ve vytříbené interpretaci Patricka Demarcheliera jejich kouzlo flirtuje s věčností.

Atmosféru domu ztělesnily přední modely jako jsou Gisele Bundchen, Karlie Kloss nebo herčky například Charlize Theron.

Knihu můžete zakoupit v butiku Dior v Praze nebo například na www.amazon.com přibližně za 100 dolarů.

Zde můžete shlédnout klip z fotografování (zdroj: YouTube)

—————



https://lifestyle.webnode.cz/