Dolce Gabbana

Zrození poměrně mladé italské společnosti DOLCE & GABBANA lze datovat do roku 1982, kdy módní návrháři Domenico Dolce a Stefano Gabbana otevřeli svůj společný módní salon. Prvních pár let strávili tvořením elastických materiálů a komplikovaných kombinací knoflíků a kravat, avšak bylo to během výletu do Sicílie v roce 1987, kde se objevila prozřetelnost a ukázala jim správnou cestu pro značku parfémy Dolce & Gabbana. Objevila se ve formě sicilské ženy, nahé pouze s černých šátkem pózující na fotografii palermského časopisu Piazza Politeama. Pomohla jim vytvořit vizi, kterou chtěli zobrazit - soudobě znázorňující syrovou smyslnost, vášeň, sílu a důstojnost.

 

Postupem času získávala značka Dolce & Gabbana větší oblibu a přitom stále pilně pracovali na vývoji stylu včetně vlastního stylu s parfémy, který byl soudobě smyslný a prostý. V roce 1985 byli vybráni, aby představili svou práci na Milánském módním týdnu v kategorii "Nový talent". Tisk stejně jako nákupčí chválili splynutí nevázaného romantismu a mužských křivek taktéž parfémy byly ve velké oblibě. To nejzajímavější na vzestupu značky Dolce & Gabbana bylo to, že největší vzestup se udál v období recese, kdy ctižádostiví návrháři padali jako mouchy a italští giganti - Armani, Versace a Ferre - byli již zavedeni. Se středozemní ženou jako svým sjednocujícím tématem vytvořili kolekci jaro/léto 88, která zdůrazňovala ženskost a upustila od silných obleků a lačně se naklonila ke smyslně, pozemskému oblečení.

 

 



https://lifestyle.webnode.cz/